Book Review : A.I.D.S



A.I.D.S // AIDI AIDIL // RM 20 // DUBOOK FANTASTIKA

Ok first impression, cover buku ini sendiri erm aku seriously tak tahu orang panggil benda ni apa. Condom aku tahu lah, but this one.. perhaps lubricator? haha. So I guess who ever see this cover will come across that this story have something to do about sex!

BINGO!

Bagi aku buku ni not bad. Sebab aku tak pernah baca buku sebegini.
Bagus untuk orang yang tak tahu menahu langsung pasal AIDS dan bagaimana ia terjadi atau merebak kepada orang lain. Serta kesan-kesan yang bakal dialami oleh pesakit AIDS.

Yes this book is fictional.
Aku boleh kata watak dalam cerita ni hidup, and it will trigger your sense of wanting to know more! 
As for me, sambil aku baca, sambil itu juga aku akan buat research and baca all the information appear in Google. 

Bukan setakat Google berkenaan AIDS je tetapi HIV Sipilis and how to take care of our hygiene. Percayalah, teramatlah penting untuk kita menjaga kebersihan bukan setakat diri, tetapi alat-alat seperti pencukur, blade etc
OH BUKU NI GAY!
err.. I mean watak dia Gay

Kalau kau tak boleh terima, kau akan baca dengan penuh sumpahan. 
Tapi kalau kau boleh tenang, baca dan hadam... suatu hari nanti kita pasti boleh membawa perubahan!

KALAU KAU GAY MESTI KAU NAK BACA KAN BUKU NI....

HA HA HA

nyonyalee

p/s: buku ni akan ajar kau supaya tak jadi judgemental sangat!

Comments

Popular Posts